החלפות והחזרות

החלפות או החזרות בסקנד אונליין מתבצעות בקלות ובחינם. אם מסיבה כלשהיא אינך שלמה עם פריט שקיבלת, תוכלי להחליפו באחר, לקבל זיכוי למימוש באתר, או זיכוי כספי מלא, כל עוד לא נעשה בו שימוש או נגרם לו נזק, כשהתווית מחוברת לפריט כפי שנשלח אלייך.
כל שעלייך לעשות הוא:
  1. לשלוח אלינו מייל לכתובת hello@second.co.il לפרט את סיבת ההחלפה או ההחזרה ולציין את מס' הזמנתך.
  2. למלא את טופס החלפות והחזרות ולצרפו לחבילה.
  3. להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה ולשלוח את המוצר חזרה אלינו מכל סניף דואר.
 
החלפות
במידה ואת מעוניינת להחליף מידה או פריט, מומלץ ליצור עמנו קשר טרם משלוח הפריט חזרה אלינו על מנת שנוכל לשמור עבורך את הפריט המבוקש.
 
החזרות
מעוניינת להחזיר פריט כלשהו? אין בעיה, כל שעלייך לעשות הוא לשלוח את הפריט חזרה אלינו בתוך 5 ימי עסקים מהיום בו קיבלת אותו ואנו נזכה את אמצעי התשלום באמצעותו שילמת.
 
מוצרים בסייל או בסוף עונה ניתנים להחלפה או להחזרה תמורת זיכוי למימוש באתר בלבד. לא יינתן זיכוי כספי על פריטים שנקנו בסייל.
 
שימי לב
  • החזר כספי יינתן עבור מוצרים שמחירם מעל 50₪.
  • ניתן להחזיר מוצר בתוך 5 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח.
  • מוצר שיוחזר יזוכה בסכום ששולם עבורו, בניכוי 5% עמלת ביטול כחוק, כאשר לא נעשה בו שימוש, הוא באריזתו המקורית וכל התוויות מחוברות אליו.
  • מוצרים בסייל ניתנים להחלפה בלבד עד חמישה ימי עסקים מיום קבלת המשלוח.
  • לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, עבור פריט שנרכש באמצעות כרטיס דיירקט יינתן קרדיט למימוש באתר בלבד.
  • ההחזר הכספי יעובד בתוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום באמצעותו בוצעה ההזמנה. הזיכוי יבוצע באותם תנאים בו בוצעה העסקה המקורית (עסקה בתשלום אחד תזוכה בתשלום אחד, עסקה בתשלומים תזוכה בתשלומים). מועד הופעת הזיכוי בחשבונך תלוי בחברות האשראי השונות.
  • בזיכוי כספי עבור הזמנות בהן ניתן משלוח חינם ינוכו דמי משלוח בסך 20₪
  • החזר כספי או זיכויים יינתנו רק במערכת האתר. לא ניתן לקבל זיכוי כספי בחנות הדגל או בשואו רום.
  • בהתאם להנחיות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר או להחליף בגדי ים, הלבשה תחתונה ומוצרי קוסמטיקה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת 
hello@second.co.il  | 03.5183899