שאלות ותשובות

למה כדאי לקנות בגדים באינטרנט?
את יפה מדי בשביל לחפש חניה... בסקנד אונליין את יכולה לקנות מתי שבא לך, מאיפה שנוח לך והבגדים יגיעו מהממים וארוזים עד אלייך. הקנייה באתר בטוחה, נוחה וכיפית, אנחנו זמינים עבורך בכל שאלה, תהיה, או התייעצות, במהלך הקניה, לפניה ואחריה. קניית בגדים בסקנד אונליין זו חוויה ממכרת…
 
האם עליי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה?
תוכלי לבצע הזמנה באתר ללא הרשמה. עם זאת, מאוד מומלץ להירשם לאתר, ההרשמה היא קלה, נוחה ומהירה, ובפעם הבאה שתבקרי אותנו, פרטייך יישמרו במערכת, כך שלא תצטרכי להזין אותם שוב, תוכלי לעקוב אחר ההזמנות שלך וגם להינות מהטבות ומבצעים מיוחדים השמורים רק לחברות האתר.
 
איך מחפשים פריט באתר?
בראש כל עמוד באתר תמצאי חלונית חיפוש קטנה, הקלידי את מילת החיפוש המבוקשת, הקליקי על אייקון החיפוש והתוצאות יופיעו על גבי המסך. מצאת את מה שרצית? הוסיפי לסל הקניות, מלאי את פרטי המשלוח והתשלום, הקליקי על בצעי הזמנה והפריטים בדרך אלייך!
 
איך אוכל לבחור את המידה המתאימה לי?
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להבטיח שכל פריט שתרכשי מסקנד ייראה עלייך נהדר! ככלל, אנחנו ממליצים להזמין את המידה הנפוצה אצלך בארון. בכל עמוד פריט תמצאי את מידותיו בס״מ, לצד מידת הדוגמנית וטבלת מידות מפורטת שיסייעו לך בבחירת המידה הנכונה. אנו זמינים עבורך בכל שאלה או התלבטות במייל hello@second.co.il או בטלפון 03.5183899 נשמח לסייע.
 
איך אני מחליפה פריט שהזמנתי?
מעוניינת להחזיר או להחליף פריט? אין בעיה. בסקנד ניתן לעשות זאת בקלות ובחינם(: בכל הזמנה מצורפים לחבילה טופס החלפות / החזרות ומדבקת גוביינא למשלוח חינם. כל שעלייך לעשות הוא לשלוח אלינו מייל לכתובת hello@second.co.il ולפרט את סיבת ההחלפה או החזרה, למלא את טופס ההחלפות / החזרות שקיבלת עם הזמנתך, לצרפו לחבילה, ולשלוח את המוצר חזרה אלינו באמצעות מדבקת הגוביינא מכל סניף דואר.
כאשר הפריט ששלחת יגיע אלינו, ניידע אותך במייל כי הפריט הוחזר. במידה ולא קיבלת מדבקת גוביינא עם הזמנתך, צרי עמנו קשר ונשלח אותה אלייך במייל. לפרטים נוספים בדקי את מדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו.
 
איך מתבצע המשלוח?
בקלות. כל מה שאת צריכה לעשות הוא לסמן בעמוד התשלום באיזה אופן את רוצה לקבל את המשלוח: דואר רשום, שליח או איסוף עצמי. במידה ובחרת בשליחות, השליח ייצור עימך קשר לתיאום מועד המשלוח ויגיע אלייך עד 3 ימי עסקים. אם בחרת ב'דואר רשום' ההזמנה תגיע לסניף הדואר הקרוב לביתך. אם בחרת באיסוף עצמי, צרי עימנו קשר לאחר ההזמנה לתיאום מיקום האיסוף. ניתן לבצע איסוף מהשואו רום של סקנד ברחוב הרבי מבכרך 3 עוד ביום ההזמנה עד השעה 17:00, ומבוטיק סקנד, דיזנגוף 159 תל אביב יום למחרת ההזמנה.
 
האם יש לסקנד חנות מחוץ לאינטרנט?
כן! חנות הדגל שלנו ממוקמת ברחוב דיזינגוף 159, שעות פתיחה: א-ה 10:00-20:00, ימי ו' וערבי חג 09:00-16:00. נשמח לראות אותך(:
 
האם אפשר להזמין באתר ולבצע איסוף עצמי?
בהחלט. הזמנות שיתקבלו עד השעה 15:00 באתר, יוכלו להיאסף בתיאום מראש כבר באותו היום מהשואו רום שלנו בכתובת הרבי מבכך 3 תל אביב. השואו רום פתוח בימים א – ה  בשעות 09:00-16:00. איסוף מחנות הדגל שלנו בדיזינגוף 159 תל אביב יוכל להתבצע בתיאום מראש יום למחרת ההזמנה. מיד עם סיום אריזת ההזמנה, ישלח אלייך מייל המעדכן כי המשלוח נארז ומחכה לך.
 
איך אני מצטרפת לניוזלטר שלכם?
אם עדיין לא הצטרפת לניוזלטר שלנו, תוכלי לעשות זאת בקלות בתחתית כל עמוד באתר ולהישאר מעודכנת בכל מה שלוהט ונכון בעולם האופנה, תהיי הראשונה לדעת על פריטים חדשים והורסים שנוחתים באתר, וכמובן על סיילים מטורפים ומבצעים מיוחדים לחברות הניוזלטר שלנו.
 
איך אני שולחת מתנה דרך האתר של סקנד?
אנחנו אוהבים מתנות, ובטוחים שגם את(: תוכלי לרכוש גיפט קארד באתר, שיישלח במייל לחברה. את הגיפט קארד ניתן לממש באתר ובחנות הדגל.
תוכלי גם לשלוח פריטים במתנה לחברה– לאחר שבחרת את הפריטים המבוקשים והוספת אותם לסל הקלידי את שם מקבלת המשלוח וכתובתה ואנו נשלח את המתנה באריזת סקנד מעוצבת.
 
קיבלתי במייל קופון הנחת יום הולדת. איך משתמשים בו?
מזל טוב! הכי כיף להתחיל יום ההולדת בשופינג(:
שלחנו אלייך מייל עם קוד הנחה לפי תאריך הלידה אותו הזנת בעת ההרשמה לאתר.קוד ההנחה תקף ל – 30 ימים מקבלתו. אחרי שהחלטת מה ברצונך לרכוש והוספת את הפריטים לסל, עברי לעמוד התשלום, שם תוכלי להזין את קוד הקופון שנשלח אלייך וההנחה תתעדכן על סכום ההזמנה.
האם האתר מאובטח?
כמובן! האתר שלנו מאובטח באמצעי אבטחה מגוונים, הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם. פרטי אמצעי התשלום אינם נשמרים במערכת שלנו, ואנו מקפידים לשמור על פרטיותך. את יכולה להתרכז בשופינג שלך בכיף ובבטחה, כמו ששופינג צריך להיות, אנחנו נדאג לכל השאר.
 
האם מחיר הפריטים באתר זהה למחיר בבוטיק?
כן. מחירי הפריטים בסקנד אונליין זהים לחלוטין למחירים בחנות הדגל, למעט מבצעים מיוחדים באתר. (שווה להישאר מעודכנת...) .באתר קיימים פריטים שלא ניתן להשיגם בחנות הדגל, ולהיפך – תוכלי למצוא בחנות הדגל פריטים שלא קיימים באתר.
 
מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם באמצעות PayPal ובכל כרטיסי האשראי. במידה ואין ברשותך כרטיס אשראי או חשבון פייפאל, ניתן לרכוש כרטיס אשראי נטען בכל סניפי הדואר.
לביצוע העברה בנקאית צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03.5183899 ונשמח לסייע.
 
האם ניתן לשלם בתשלומים?
בהחלט. להלן פירוט התשלומים:
200₪ - 600₪ - 2 תשלומים
600₪ - 800₪ - 3 תשלומים
800₪ ומעלה   – 4 תשלומים
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת
hello@second.co.il  | 03.5183899
ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי, שישי, שבת
ינואר, פברואר, מרץ, אפריל, מאי, יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר
אין מספיק פריטים זמינים. רק [max] נותרו.
להוסיף ל-Wishlistצפיה ב-Wishlist להסיר מה-Wishlist
עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

בחזרה לחנות

הוסיפי הערה להזמנה עריכת הערה להזמנה
הוסיפי קופון

הוסיפי קופון

הקופון יתעדכן בעת התשלום